آیین آزاد سازی ۲۹ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد زندانهای استان کرمان با حضور ریاست محترم سازمان زندانهای کشور

آیین آزاد سازی تعداد ۲۹ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد استان کرمان با حضور مهدی حاج محمدی ریاست محترم سازمان زندانهای کشور

،موحد رئیس کل دادگستری استان ،سالاری دادستان عمومی کرمان ، امیری مدیر کل زندانهای استان ، تنی چند از اعضای هیات امنای ستاد دیه و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در دار قرآن زندان مرکزی برگزار گردید .
یدالله موحد، رییس کل دادگستری کرمان بااشاره به آزادی ۲۹زندانی  گفت: مجموع بدهی 29 مددجوی آزاد شده از زندان کرمان بالغ بر 24 میلیارد تومان بوده که بخشی از آن با گذشت شکات و توان پرداخت مددجو تامین شده و درنهایت این افراد با پرداخت 790 میلیون تومان از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان و 533 میلیون تومان از سوی ستاد دیه استان کرمان آزاد شده اند.
وی با اشاره به این مطلب که چهار نفر از مددجویان جرائم غیرعمد آزاد شده از زندان های استان کرمان از سادات هستند، عنوان کرد: این افراد به دلیل بدهی مالی در زندان بوده اند که به مناسبت عید سعید غدیرخم زمینه آزادی آنها فراهم شده است.
درادامه رییس سازمان زندان ها و همراهان آن در بندهای مختلف زندانیان حضور پیدا کردند و به صورت چهره به چهره باآنها صحبت و بعد از شنیدن مشکلات آنها برای رسیدگی به آنها قول مساعد دادند.
همچنین وی نهار و نماز رانیز دربند زندانیان و با آنها بود.