برگزاری اولین شب گلریزان شهرستان کرمان با عنوان ماه ، ماه

اولین گلریزان شهر کرمان با عنوان ماه ، ماه در محل صدا و سیمای مرکز کرمان با حضور تنی چند از اعضاء هیات امناء ستاد دیه استان ، مسئولین و جمع کثیری از خیرین برگزار گردید .

رمضان امیری مدیر کل اداره زندانها و نائب رئیس هیات امنای ستاد دیه استان در این مراسم ضمن  اشاره به اینکه خیرین برگی ماندگار را درنظام زندانبانی ایجاد نموده اند گفت : حضور خیرین و نیکوکاران در مراسم جشن های گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هر ساله نسبت به سال گذشته افزایش پیدا می کند .

امیری  بیان داشت : با توجه به اینکه در حال حاضر دو نوع زندانی در زندانها تحمل حبس می نمایند افرادی که بصورت عمدی مرتکب جرم شده و قوانین را زیر پا گذاشته اند و افرادی که  بصورت سهواً وارد زندان می شوند بیشتر کسانی که بصورت سهوی وارد زندان شده اند نام و حضورشان در زندان باعث تخریب موقعیت اجتماعی آنان در جامعه می گردد که با برگزاری یکسری کلاس ها و برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی سعی در حفظ شان و منزلت آنان گردیده است .

نائب رییس هیات امناء ستاددیه استان در ادامه افزود : تمامی مردم نوع دوست دیار کریمان می توانند می توانند ستاد دیه را در زمینه آزادی محکومین جرائم غیر عمد استان یاری نمایند .

وی تاکید کرد : صرفاً بحث کمک و پرداخت نقدی نمی باشد زیرا مردم نوع دوست کرمان می توانند در زمینه اخذ رضایت و تخفیف بدهی هم ستاد دیه را یاری دهند .