دیدار مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با معاونت اعتباری بانک ملی

سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با آقای صادقی معاونت اعتباری بانک ملی استان دیدار نمود.

موسوی قوام در این دیدارضمن ارائه فلسفه تشکیل ستاد دیه توسط شهید بزرگوار لاجوردی گفت : یک سری از افراد  بدلیل آشنا

نبودن به قوانین و مقررات  جامعه بصورت ناخواسته وارد زندان می شوند که در واقع عمدی برای ارتکاب بزه وجود ندارد مانند محکومین به دیه(حوادث رانندگی و شبه عمد) ، محکومین بدهکار مالی و محکومین به پرداخت مهریه و نفقه

وی گفت : ستاد دیه استان از سال 1380 فعالیت خود رابصورت رسمی آغاز نموده است  که در طی این چند سال موفق به آزادی بیش از 2680 مددجوی جرائم غیر عمد از سطح زندانهای استان گردیده است .

موسوی قوام در ادامه توضیحاتی را در خصوص اعتباراتی که هر ساله به ستاد دیه استان در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داده می شود داد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر بانک ملی استان با ستاد دیه شد.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم که بانک ملی یک نگاه ویژه به مددجویانی که از طریق ستاد دیه استان جهت اخذ وام معرفی می شوند داشته باشد خصوصاً در بحث اخذ ضمانت و تسریع در پرداخت تسهیلات به آنان.

در ادامه آقای صادقی معاونت اعتباری بانک ملی استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های خیر خواهانه ستاد دیه استان قول همکاری وتعامل فی مابین بانک و ستاد دیه را دادند .

ایشان در پایان گفتند: بانک ملی رابطه دیرینه ای با ستاد دیه استان داشته امیدواریم این بانک بتواند با پرداخت تسهیلات به موقع مشکلی از یک هم وطن که بصورت ناخواسته وارد زندان شده است را حل نماید.