دیدار مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با مدیر امور شعب بانک ملت

سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در دیدار با محمود احمدی مدیر امور شعب بانک ملت استان گفت :

ستاد دیه استان از ابتدای تاسیس خود طی 2 دهه موفق به آزادی تعداد 3597 مددجوی واجد الشرایط از سطح زندانهای استان گردیده که از این تعداد 642 نفر از محل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک های عامل با مبلغ 132 میلیارد ریال می باشد .

موسوی قوام اظهار داشت : همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان جشن های گلریزان در سطح کشور برگزار می گردد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع آن این جشن ها بصورت غیر حضوری و یا نیمه حضوری در حال برگزاری است .

موسوی قوام در ادامه بیان داشت : در حال حاضر تعداد 170 مددجوی واجد الشرایط در سطح زندانهای استان تحمل حبس می نمایند که برای آزادی آنان بیش از 10 میلیارد تومان نیاز است .

در ادامه این دیدار احمدی مدیر امور شعب بانک ملت گفت : بانک های عامل هر ساله مبلغی را در جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک می نمایند که بانک ملت هم از این قاعده خارج نیست با توجه به شیوع این ویروس منحوس در سطح کشور به تمامی شعب ابلاغ گردید نسبت وصول مطالبات خود در این ایام سخت گیری نشود خصوصاً اقساط محکومین جرائم غیر عمد .

ایشان در پایان افزودند : مجموعه بانک ملت استان از ابتدای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به محکومین جرائم غیر عمد موفق به پرداخت تسهیلات به بیش از 300 مددجوی معرفی شده از سوی ستاد دیه استان با پرداخت 7 میلیارد ریال بوده است .