طرح هر مسجد یک آزادی در ماه مبارک رمضان با جدیت بایستی اجرا شود

هشتمین جشن گلریزان شهر کرمان باحضورمسئولین کانون های فرهنگی  مساجد استان و تعدادی از خیرین صنوف آهن آلات و طلا فروشان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی، با تسلیت عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: جوانان باید ادبیات امام را در زندگی شان به کار بگیرند.

وی افزود: امام خمینی  (ره) خیلی بر روی خدمتگذار بودن مسئولین تاکید داشتند حتی خودشان را خدمتگذار مردم و ملت می دانستند همچنین خدمتگزار باید امنیت و رفاه را برای مردم تامین کند، محیط جامعه را اخلاقی و حرمت ها در جامعه حفظ شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از آفت های حکومت ها این است که سطح زندگی مدیران و مسئولین عالی بالاتر از افراد دیگر باشد چراکه آنها باید هم سطح جامعه باشند.

وی تصریح کرد: اصلاح نفس و تقوا دو رکن اساسی خدمت به مردم است.

حجت الاسلام توکلی گفت: درکنار مجموعه زندان، دونهاد ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان با همدلی میتوانند بهترین، ماندگارترین، بی منت ترین و آبرو مندانه ترین کار را انجام دهند. ستاد دیه در حال خدمت راسنی به خود مددجو و انجمن در حال خدمت به خانواده مددجویان می باشد.

در ادامه این مراسم تکلو رئیس کانون های فرهنگی مساجد استان گفت : ستاد دیه یکی از نهادهای مردمی می باشد که به خلق خداوند خدمت رسانی می کند و در این ایام پربرکت لبخند را بر روی لبان خانواده زندانیان جرائم غیر عمد می نشاند

وی همچنین افزود : طرح هر مسجد یک آزادی در ماه مبارک رمضان با جدیت بایستی اجرا شود با تفاهم نامه ای که بین کانون مساجد و ستاد دیه استان منعقد گردیده طرح هر مسجد یک آزادی را در ایام ماه مبارک رمضان خواهیم داشت .