فراهم شدن زمینه آزادی تعداد 22 مددجوی غیرعمد استان به مناسبت عید ولایت (غدیر خم)

سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان ازفراهم شدن زمینه آزادی تعداد 22 مددجوی واجد الشرایط جرائم غیر عمد زندانهای استان به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم خبر داد .

وی گفت : کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از 243 میلیاردو 693 میلیون ریال می باشد که با پرداخت 17میلیاردو 829 میلیون ریال از زندان آزاد می شوند که از کل مبلغ مورد نیاز برای آزادی این مددجویان  مبلغ 9 میلیاردو 429 میلیون ریال از محل کمک های خیرین و مردم نوع دوست دیار کریمان می باشد و مابقی آن پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از محل بانک های عامل است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان ضمن بیان این موضوع که ستاد دیه استان در دهه امامت و ولایت با اجرای 3 طرح  فراهم نمودن زمینه آزادی محکومین غیر عمد خصوصاً سادات ،  برگزاری جشن گلریزان در فضای مجازی و فراهم نمودن زمینه آزادی محکومین غیر عمد اهل تسنن گفت: با همکاری نمایندگان و مددکاران ستاد دیه استان در سطح زندانها طی برگزاری جلسات صلح و سازش در این ایام مبلغ 217 میلیاردو 606 میلیون ریال از شکات پرونده این تعداد از مددجویان تخفیف و گذشت رضایت مندانه اخذ گردید .

ایشان در ادامه ضمن اعلام اینکه در حال حاضر تعداد 183 مددجوی جرائم غیر عمد در زندانهای استان تحمل حبس می نمایند افزودند : خوشبختانه در حال ضر مددجوی بدهکار دیه در حوادث رانندگی ، حوادث کار و شبه عمد که مشمول ستاد دیه باشند در زندانهای استان موجود نمی باشد .

وی در ادامه افزود :از تعداد کل مددجویان غیر عمد مشمول ستاد دیه استان بالاترین آمار مربوط به زندان کرمان با 91 مددجو و کمترین آمار مربوط به زندانهای سیرجان و شهربابک با 2 نفر موجودی می باشد.   

دیدگاهتان را بنویسید