ورزشکار کرمانی زمینه آزادی تنها مددجوی زن زندان کرمان را فراهم نمود

در جلسه صلح و سازش 22 مددجوی جرائم غیر عمد زندان مرکزی کرمان که با حضورتعدادی از اعضاء هیات امناء ستاد دیه استان و نمایندگان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر کرمان برگزار گردید زهرا نعمتی بانوی کماندار کرمانی قهرمان پارالمپیک و جهان  حضور پیدا نمود و با شکات تنها مددجوی زن زندان مرکزی مذاکره نمود و زمینه آزادی وی را فراهم کرد.

کل مبلغ بدهی این مددجو  2 میلیاردو 600 میلیون ریال می باشد که50 درصد آن یعنی مبلغ 1 میلیاردو 300 میلیون ریال آن با وساطت خانم نعمتی رضایت اخذ گردید ومابقی بدهی این مددجو به مبلغ 1 میلیاردو 300 میلیون ریال ، مبلغی توسط این ورزشکار ( خانم نعمتی )تامین و بقیه بدهی آن توسط ستاد دیه استان پرداخت می گردد.

نعمتی گقت : از اینکه توانسته در جمع محکومین جرائم غیر عمد که بصورت  نا خواسته وارد زندان شوند بسیار خرسند می باشد و خوشحال تر از اینکه توانسته زمینه آزادی  تنها زن مددجوی زندان مرکزی را فراهم نماید تا هر چه سریعتر این مادر به آغوش گرم خانواده خود باز گردد.

وی همچنین اظهار داشت : حاضر است از این تاریخ  به بعد در جلسات اخذ رضایت شاکی مددجویان زندان مرکزی کرمان شرکت نماید ودر حد توان خود زمینه آزادی مددجویان غیر عمد را فراهم کند.

همچنین در ادامه این جلسه نمایندگان کانون های فرهنگی مساجد با مابقی شکات پرونده ها مذاکره نموده که برای تعداد از مددجویان مهلت اخذ گردید و تعداد ی هم با دریافت مبالغی بر طبق دستور العمل ستاد دیه رضایت دادند.