دو سانحه‌ی رانندگی، پنج کشته و دو مجروح برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ضمن دعوت از عموم شهروندان به رعایت بیش‌تر قوانین ترافیکی، از جان باختن پنج تن و جراحت دو نفر در دو سانحه‌ی رانندگی خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار کرمان‌شهر آن‌لاین، گفت: صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سانحه‌ی رانندگی در محور «کرمان-بم»، مأموران انتظامی بخش راین برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند که یک دستگاه خودروی پژوی 405 از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با پل واژگون شده که در این حادثه، راننده و دو تن از سرنشینان خودرو در دم فوت کردند و یک نفر از سرنشینان نیز مجروح شد.
وی با بیان این خبر که اورژانس، مجروح این حادثه را به بیمارستان منتقل کرد، اظهار داشت: کارشناس پلیس‌راه، علت حادثه را بی‌احتیاطی راننده و عدم توانایی وی در کنترل خودرو اعلام کرد.
سرهنگ روانبخش بیان کرد: تصادفات برون‌شهری، اغلب به‌دلیل سرعت زیاد و خواب‌آلودگی رخ می‌دهد از این‌رو، از رانندگان می‌خواهیم تا با رعایت هرچه بیش‌تر قوانین راهنمایی و رانندگی، مانع بروز چنین تصادفاتی شوند.
وی هم‌چنین گفت: در تصادفی دیگر نیز، یک دستگاه پژو پارس در بولوار کشاورز شهر کرمان با یک دستگاه خودروی پراید در ساعات پایانی روز گذشته به علت نامعلومی برخورد کرد و پلیس بررسی آن‌را در دستور کار قرار داد.
روانبخش بیان کرد: در این حادثه، راننده‌ی خودروی پراید در دم فوت کرد و دو نفر سرنشین نیز مصدوم و توسط عوامل 115 به بیمارستان منتقل شدند.
وی افزود: با وجود تلاش‌های انجام گرفته، با این حال، یکی از سرنشینان دیگر نیز، به علت شدت جراحات وارده، در بیمارستان فوت کرد.
سرهنگ روانبخش گفت: علت این حادثه از طرف کارشناسان تصادفات پلیس راهور در دست بررسی است.
وی در پایان از تمام رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه‌ی رانندگی خود قرار داده و با احتیاط بیش‌تری رانندگی کنند تا هیچ‌گاه شاهد چنین حوادث دل‌خراشی نباشیم.