بازدید دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی

علی ولی نیا مدیر کل زندانهای استان کرمان در معیت محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ، دکتر جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی کشور ، عماد آبادی مدیرشرکت سهامی بیمه ایران استان ، موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان از زندان مرکزی بازدید کردند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از زندان مرکزی گفت: دفتر نمایندگی صندوق تامین خسارت های بدنی کشور طی دو ماه آینده به عنوان محوریت جنوبشرق در کرمان راه اندازی می شود.

پور ابراهیمی افزود : با توجه به اینکه کرمان در بسیاری از مسایل خود جوابگوی سایر استان ها نیز می باشد، راه اندازی دفتر نمایندگی صندوق تامین خسارت های بدنی در کرمان در تسریع خدمات رسانی به این استان ها تاثیر بسزایی دارد. 
وی گفت: بررسی آخرین وضعیت محکومان جرایم غیر عمد مرتبط با تصادفات که بخشی از آنها در زندان حضور دارند یکی از اهداف سفر مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی به کرمان است.
وی عنوان کرد: امضای تفاهم نامه با صدا و سیمای کرمان به منظور فرهنگ سازی در زمینه افزایش پوشش بیمه ای از دیگر برنامه های این سفر است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش خسارت های ناشی از تصادفات منوط به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور است و با افزایش ضریب پوشش بیمه ای در کشور و استان کرمان انضباط بیشتری ایجاد می شود.
وی تصریح کرد: برای افزایش ضریب پوشش بیمه ای باید گام های اساسی در زمینه فرهنگ سازی برداشته شود.
پورابراهیمی گفت: بزرگترین سرمایه های انسانی جامعه ما افراد هستند که در تصادفات جان خود را از دست می دهند و با فرهنگ سازی می توان از آن جلوگیری کرد.
وی ادامه داد: صندوق تامین خسارت های بدنی در سال گذشته 200 میلیارد ریال خسارت در استان کرمان پرداخت کرده است.
نایب رییس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری لازم در مجلس شورای اسلامی انجام می شود تا صندوق تامین خسارت های بدنی کشور با عدم تعادل در منابع و مصارف روبرو نشود.
در ادامه دکتر پور ابراهیمی و هیئت همراه از کلیه قسمت های زندان مرکزی بازدید به عمل آوردند .