با اهداء مبلغ سیصد میلیون ریال دانشجوی پزشکی واحد بین الملل کرمان زمینه آزادی دانشجوی بدهکار دیه از زندان فراهم گردید

همزمان با روزهای آغازین ماه پر خیر و برکت ربیع الاول گردهمایی از پردیس تا فردوس دانشجویان پزشکی واحد بین الملل پردیس کرمان با حضور مسئولین دانشگاه ، اعضا ء هیئت علمی ، دانشجویان دانشگاه ، جمعی از مسئولین استان و مدیر عامل ستاد دیه استان در سالن چند منظور تالار پالیز برگزار گردید.

بخشی از این گردهمایی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داشت که یکی از زندانیان جرائم غیر عمد محکوم به پرداخت دیه که خودش دانشجو می باشد با همت و تلاش ارزنده دانشجوی پزشکی ( دندانپزشکی )

واحد بین الملل پردیس بدهی وی به مبلغ 300/000/000 ریال تامین و به آغوش گرم خانواده خود بازگشت این مراسم با شور و هیجان خاصی در بین دانشجویان برگزار شد و دانشجویان در حد توان خود به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند .

در ادامه آقای موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه در یک دهه اخیر اعلام نمودند در حال حاضر تعداد 213 مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندانهای استان تحمل حبس می نمایند که برای آزادی آنان مبلغی بالغ بر هفتاد میلیارد ریال نیاز است.

در پایان مراسم دانشجویان جمعاً مبلغ 400/000/000 ریال تعهد کردند به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد کمک کنند که بخشی از آن بصورت نقدی در مراسم دریافت شد.