برگزاری آئین تجلیل از خیرین، آزادی زندانیان،برگزاری جشن گلریزان برنامه های ستاد دیه کرمان در ایام ا…دهه فجر

سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان گفت: برگزاری آئین تجلیل از خیرین و یاروران ستاد دیه ،برگزاری جشن گلریزان به منظور کمک به آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد و آزادی 3 نفر زندانی در هر روز از برنامه های ستاد دیه استان به مناسبت سی و هفتمین طلیعه بهار آزادی و ایام الله دهه فجر می باشد.

وی اظهار داشت : طبق مصوبه هیات مدیره ستاد دیه استان آئین تجلیل از خیرین ستاد


 دیه همزمان با ایام الله دهه فجر در روز دوشنبه 19 بهمن ماه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و جمعی از مسئولین استان برگزار می گردد.

در این مراسم از 60 نفر خیرین شاخص کرمان با اهداء تندیس تجلیل خواهد شد و از مشارکت آنان در کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد قدردانی بعمل خواهد آمد.

ایشان همچنین به برگزاری جشن گلریزان با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری جهت کمک به آزادی زندانیان زن جرائم غیر عمد اشاره کرد و عنوان نمودند این مراسم با حضور مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان استانداری ، مدیر کل اداره زندانها ، اعضاء هیات مدیره ستاد دیه استان و نمایندگان بانوان در ادارات کل استان و همچنین خیرین زن در روز چهارشنبه 14 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

موسوی قوام در پایان به برنامه ریزی ستاد دیه در جلسه نمایندگان این ستاد در زندانهای استان اشاره کرد و از آزادی 3 زندانی در هر روز در ایام ا… دهه فجر خبر دادو افزود این طرح پیرو دستور العمل ستاد دیه کشور به اجرادر آمده است .