برگزاری جشن گلریزان در زندان مرکزی کرمان

همزمان با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان در زندان مرکزی کرمان  با حضور مدیر کل اداره زندانها، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ،  مدیر زندان مرکزی و تعدادی از روسای ادارت اداره کل زندانهای استان در محل سالن ورزشی شهید لاجوردی زندان مرکزی کرمان برگزارشد.

رمضان امیری مدیرکل زندانهایو نائب رئیس هیات امناء ستاد دیه استان در این مراسم به ایراد سخن پیرامون فضایل بخشش پرداخت و گفت : کمک و یاری رساندن به همنوع از نشانه های یک انسان متقی و با ایمان است.

وی افزود : در طول ماه مبارک رمضان جهت آزادی مددجویان جرائم غیر عمد اقدامات خوبی  انجام شده که  تاکنون منجر به آزادی تعدادی از این عزیزان شده است.

امیری ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه مجموعه زندانبانی خاطر نشان کرد:  با وجود مدیران سخت کوش و همکاران پرتلاش در زندان کرمان توانسته ایم تا کنون قدم های مثمرثمری پیرامون مسائل و مشکلات مددجویان برداریم ‌‌.

در حاشیه این مراسم مدیر زندان کرمان ضمن سخنانی تلاش بی وقفه همکاران را در راستای برگزاری چنین برنامه هایی ستودنی دانست و گفت :  خوشبختانه با وجود خیرین خداجو تاکنون امکان آزادی تعدادی از مددجویان فراهم شده و به آغوش گرم خانواده برگشته اند.

وی ابزار امیدواری کرد با وجود خیرین بتوانیم در آینده نیز شاهد آزادی تعداد بیشتری از مددجویان جرایم غیرعمد باشیم.

در پایان این مراسم باشکوه مدعوین روزه خود را در بین مددجویان افطار کردند.