برگزاری جشن گلریزان در شهرستان جیرفت در آستانه نوروز

جشن گلریزان شهرستان جیرفت در آستانه سال نو و به منظور کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با حضور هنرمند سینمای کشور “حمید لولایی” برگزار شد.

احمد علی انجم روز رییس دادگستری شهرستان جیرفت شامگاه چهارشنبه 22 اسفندماه در این آیین که با حضور ˈحمید لولاییˈ بازیگر سینما و تلویزیون برگزار شد گفت: همه باید در کارهای نیک و خیریه مشارکت داشته باشند زیرا خداوند بارها مردم را به انجام کار نیک دعوت کرده است.

احمد علی انجم روز افزود: یکی از مباحث مهم در آموزه های دینی تعاون، نیکی و نیکوکاری است که در سیره پیامبر اسلام (ص) بصورت گسترده آمده و در قرآن کریم با تعابیر مختلف بیان شده است.
وی تصریح کرد: اگر همه با هم مشارکت داشته باشیم مسایل و مشکلات کم و شاهد جامعه ای خوب خواهیم بود.
وی گفت: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی همه باید همکاری کنیم و دستگاه قضایی به تنهایی قادر به انجام این کار نیست.
انجم روز خاطرنشان کرد: معضلات اجتماعی باید شناخته و اطلاع رسانی شود و برای مردم آگاه سازی صوررت گیرد که در این زمینه دانشگاهیان و علما نقش موثری دارند.
وی بیان کرد: در صورتی ما می توانیم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم که همکاری همه دستگاه ها به همراه مردم وجود داشته باشد.
انجم روز  گفت: عده ای ناخواسته به زندان افتاده اند که این موضوع برای جامعه پیامدهای بدی دارد زیرا نیروی کار دور از خانواده در زندان است و این جشن به منظور کمک به زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می شود تا افرادی که توان مالی دارند به این زندانیان نیازمند یاری رسانند.
رییس دادگستری جیرفت با اشاره به آموزه های دینی افزود: کسانی که به اعتقادات دینی پایبند هستند باید بخشی از اموالشان را انفاق و سعی کنند در کارهای نیک همیشه همکاری داشته باشند.
گفتنی است،آیین جشن گلریزان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله،موسیقی،تئاتر و ورزش پهلوانی به همراه بود.