برگزار ی جشن گلریزان ویژه زندانیان جرائم غیر عمد نسوان

8 زندانی جرائم غیر عمد نسوان با پرداخت مبلغ 1 میلیاردو 130 میلیون ریال از سطح زندانهای استان آزاد شدند.

رمضان امیری مدیر کل اداره زندانها و نائب رئیس هیات امناء ستاد دیه استان در مراسم جشن گلریزان مددجویان غیر عمد نسوان که با مشارکت و همکاری امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در تالار بهارستان برگزار شد خبر از آزادی 8 مددجوی زن بدهکار مالی زندانهای استان را داد.

وی گفت :کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از 1 میلیاردو 614 میلیون ریال می باشد که مبلغ 484 میلیون ریال اخذ تخفیف بدهی ازشکات و توان پرداخت مددجویان بوده و مابقی  مبلغ 1 میلیاردو 130 میلیون ریال پرداختی ستاد دیه استان می باشد و منجر به آزادی این 8 مددجوی جرائم غیر عمد نسوان گردیده است.   

سید جت الله موسوی قوام میر نمایندگی ستاد دیه استان در این مراسم گفت : ستاد دیه استان از ابتدای تاسیس خود موفق به آزادی 37 مددجوی غیر عمد نسوان با پرداخت مبلغ 6 میلیاردو 375 میلیون ریال گردیده است .

وی در ادامه افزود : از تعداد کل مددجویان نسوان آزاد شده توسط ستاد دیه استان  تعداد 9 نفر بدهکار دیه تصادفات و مابقی بدهکار مالی بوده اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در پایان گفت : ستاد دیه استان از ابتدای سال 96 موفق به آزادی تعداد 220 مددجوی واجد الشرایط از سطح زندانهای استان گردیده امیدواریم با مشارکت خیرین عزیز در روزهای پایانی سال بتوانیم زمینه آزادی تعداد بیشتری از هم وطنان و همشهریان خود را فراهم نمایم تا این عزیزان که بصورت نا خواسته وارد زندان شده اند در ایام نوروز در کنار خانواده هایشان باشند.