تجلیل از خیرین و یاوران ستاد دیه

سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان در شانزدهمین جلسه هیات مدیره ستاد دیه استان خواستار برگزاری تجلیل از خیرین و نیکوکاران ستاد دیه استان شد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت خیرین در کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد یک حرکت معنوی و ارزشمند در جامعه کنونی است .لذا با هدف نهادینه کردن این امر خیر و خداپسندانه و بالا بردن روحیه انفاق و کمک به افرادی که ناخواسته گرفتار زندان شده اندتجلیل و تکریم از خیرین و نیکوکاران را یک امر ضروری دانست.

وی اظهار داشت : با توجه به برگزاری جشن گلریزان شهرستان کرمان و تعهد شش میلیاردی خیرین دیار کریمان و وصول 70 درصدی این مبلغ از اعضای هیات مدیره خواستار تجلیل از خیرین گردید.

موسوی قوام در ادامه بیان داشت : با حمایت همیشگی این خیرین از ابتدای سال جاری تعداد 40 زندانی جرائم غیر عمد استان با پرداخت مبلغ 2 میلیاردو 893 میلیون ریال از سطح زندانهای استان آزاد شدند که این تعداد مددجو و مبلغ پرداختی در مقایسه با آمار 9 ماهه ابتدایی سال گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است.

موسوی قوام در پایان گفت : بسی جای خوشحالی و امیدورای است که خیرین و نیکوکاران توجه خاصی به ستاد دیه و آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند غیر عمد دارند.

در پایان جلسه هیات مدیره اعضاء موافقت خود را در خصوص برگزاری آئین تجلیل از خرین اعلام نمودند./