تعهد سه میلیاردو دویست و بیست و پنج میلیون ریالی خیرین کرمان و زرند

همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) جشن گلریزان شهرستان های کرمان و زرند با حضور رئیس کل دادگستری  ، فرماندار کرمان،مدیر کل صدا و سیما ، مدیر عامل ستاد دیه استان و جمع کثیری از خیرین شهرستان های کرمان و زرند در صداو سیمای مرکز کرمان برگزار گردید.

سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان گفت : خیرین در این مراسم مبلغ 3/225/000/000 ریال در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تعهد نمودندکه از مبلغ فوق 800/000/000 ریال را خیرین شهرستان زرند و مابقی رو خیرین شهر کرمان تعهد نمودند.

وی همچنین افزود : این مراسم مانند سنوات سال قبل در صدا و سیمای مرکز کرمان بصورت پخش زنده از شبکه استانی برگزار گردید که هم استانی های محترم در جای جای استان کمک های خود را  بصورت شماره پیامکی که از قبل توسط صدا و سیما اعلام و در طول پخش مراسم از شبکه استانی زیر نویس میگردید تعهد خود را در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ارسال می نمودند.

وی در ادامه گفت : هدف اصلی ستاد دیه پیشگیری از وقوع جرم است و در مرحله بعدی درمان می باشد .در پایان وی از همه مسئولین و خیرین که در این امر خیر و خداپسندانه شرکت نمودند تشکر کرد.