جشن های گلریزان در استان نیاز به بازنگری دارند

یدالله موحد رئیس کل دادگستری و رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان در نهمین نشست اعضاء هیات مدیره ستاد دیه که در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد گفت : جشن های گلریزان همچنان از رمق لازم برخودرا نیست.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه برگزار کنندگان مراسم جشن گلریزان بیان داشت :ورود جدی روسای دادگستری های حوزه های قضایی  یکی از شاخص های جشن گلریزان در سال جاری بوده است.

وی گفت: در مجموع در سال جاری جشن های گلریزان از کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.
رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان کرمان افزود: همه انتظار دارند نتایج کمک های خیران در آزادی افراد به سرعت مشاهده شود تا اثرگذاری لازم را داشته باشد و این امر از سوی دیگر انگیزه خیران را نیز افزایش می دهد.

موحد اظهار داشت : جشن‌های گلریزان همچنان از رمق لازم برخوردار نیست باید یک بازنگری در جشن‌های گلریزان انجام شود و نقاط قوت و ضعف آنها شناسایی شود.
وی ضمن تقدیر از مدیرعامل ستاد دیه گفت: آقای موسوی قوام دلسوزانه در مسیر کمک به مددجویان جرایم غیر عمد تلاش می کنند.
موحد با اشاره به مصوبه ستاد دیه استان کرمان برای انجام اقدامات لازم به منظور افزایش استفاده موتورسیکلت سواران از کلاه ایمنی افزود: این اقدام باید به گونه ای دنبال شود که شاهد نتایج مثبت هرچه بیشتر آن باشیم.
وی تصریح کرد: مشکلی که در بیمه شخص ثالث موتورسیکلت وجود دارد این است که در برخی موارد قیمت موتورسیکلت ها از حق بیمه آنها کمتر است
.