جلسه هم اندیشی برگزاری جشن گلریزان شهر کرمان

اولین جلسه هم اندیشی برگزاری جشن گلریزان شهر کرمان با حضور تعدادی از خیرین سر شناس و مسئولین کانون ها در دفتر رئیس کل محترم دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان محترم گزارشی از عملکرد ستاد دیه از ابتدای تاسیس تا کنون و همچنین شرایط کمک ستاد دیه به زندانیان جرائم غیر عمد را به حضار ارائه نمودند و هدف از تشکیل جلسه را استفاده از تمام ظرفیت های موجود و مشارکت همه اقشار جامعه در جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد عنوان نمودند.

در ادامه حجه الاسلام علی توکلی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان با بیان اینکه اگر انسان می خواهد کمکی به بنده خداوند بکند باید برای رضای او باشد نه کس دیگری که خداوند بر رزق و روزی او می افزاید همچنین ایشان با تاکید بر این نکته که ستاد دیه باید یک منبع درآمدی برای خود بصورت جداگانه داشته باشد تا بتواند تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد نماید.

در ادامه جلسه هر یک از مهمانان نظرات خود را در خصوص چگونگی برگزاری جشن گلریزان شهر کرمان بیان نمودند و مبالغی را تعهد کردند.