دو حادثه رانندگی شش مجروح بر جای گذاشت

واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده‌ی ماهان، بعد از سیلو، چهار مصدوم و حادثه‌ی رانندگی دیگری در خیابان 24 آذر، دو مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش کرمان‌شهر آن‌لاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، ساعت 17:52 عصر روز گذشته در پی تماس تعدادی از رانندگان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده‌ی ماهان، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره پنج را به محل حادثه اعزام کرد.
بر اساس این گزارش، خودروی سواری پژو 405 به‌دلیل نامعلومی در جاده‌ی ماهان، بعد از سیلو واژگون و چهار سرنشین آن درون خودرو گرفتار شده بودند.
آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، اقدام به ایمن‌سازی محل و قطع سیستم برق خودرو کرده و از نشت بنزین جلوگیری کردند.
آتش‌نشانان چهار مصدوم را از خودرو خارج کردند و جهت انتقال به مراکز درمانی، به عوامل اورژانس تحویل دادند.
هم‌چنین در حادثه‌ی رانندگی دیگری که در خیابان 24 آذر روبه‌روی پمپ بنزین رخ داد، دو نفر مجروح و در خودرو محبوس شدند که آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار به امداد آن‌ها شتافتند.
آتش‌نشانان با قطع جریان برق خودرو و نصب علائم هشداردهنده در خیابان 24 آذر، محل حادثه را ایمن‌سازی کرده و با استفاده از تجهیزات نجات و با احتیاط کامل، هر دو سرنشین را از خودرو خارج کردند و برای انتقال به مراکز درمانی، به عوامل اورژانس تحویل دادند.
بر اساس این گزارش خودروی سواری مذکور به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله‌ی نقلیه، با جدول کنار خیابان برخورد کرده و واژگون شده بود.