دیدار مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان

سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان با مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان دیدار نمود.

این دیدار که در معیت آقای ولی نیا مدیر کل اداره زندانها و نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه شعبه  استان صورت گرفت .

موسوی قوام ضمن تبریک انتصاب شایسته آقای صادقی بعنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان عنوان داشت که صداو سیمای مرکز کرمان در یک دهه اخیر همکاری بسیار خوبی با ستاد دیه استان داشته خصوصاً در زمینه برگزاری جشن  های گلریزان و برنامه های فرهنگی و پیشگیرانه در خصوص جرائم غیر عمد.وی اظهار امیدواری کرد که صدا و سیمای مرکز کرمان همانند گذشته همکاری خود را با ستاد دیه شعبه استان ادامه دهد.

علی ولی نیا نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان :  کرمان را استانی پهناور با پیشینه ای غنی در سطح کشور می نامد.
وی عدم آگاهی مردم از خطرهائی که در کمین آنهاست را یکی از عوامل ورود به زندان معرفی می کند . 

در ادامه صادقی مدیر کل جدید صدا و سیما گفت : کار صدا و سیما کار سنگین و حساسی است لذا هر چه به سمت جلو حرکت می کنیم کار فرهنگی رسانه باید خودش را پویاتر و چالاک تر  بکند . 

ایشان ابراز می دارد صدا و سیما یک اتاق فکر فعال است که وسعتش به اندازه همه مردم است و یاد آور می شودحضور اقشار مختلف مردم است که صدا و سیمائی پویا ، بشاش و شاداب را تشکیل می دهد . 
صادقی عدم ضریب نفوذ خانواده ها بر فرزندان را یکی از عوامل مهم حرکت جوانان به سمت بزه نام  می برد و تاکید کرد : در حوزه رسانه تمام تلاش ما در رفتاراثباتی است .
ایشان ادامه داد : در مبانی دینی من نمی توانم نظر بدهم و در رسانه یک مجری هستم  لذا باید اهل فن و کارشناسان دینی وسط میدان باشند و صدا و سیما در هرحوزه یک کارشناس می خواهدکه امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولین استان و حضور خود مردم بتوانیم آنچه را که در خور شأن نظام و مردم است را به منصه ظهور برسانیم .