دیدار مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان با مدیر امور شعب بانک صادرات استان

سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاددیه  صبح امروز با مهدی میری جهرمی مدیر امور شعب بانک صادرات استان دیدار نمود.

این دیدار در راستای تعامل و همکاری فی مابین ستاد دیه و مدیر امور شعب بانک صادرات در خصوص پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمدی انجام گرفت .

موسوی قوام ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های ستاد دیه استان و همچنین نحوه تشکل ستاد دیه گفت : در حال حاضر تعداد 275 مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندانهای استان تحمل حبس می نمایند که شرایط کمک توسط ستاد دیه استان را دارند که برای آزادی آنان بیش از0 8 میلیارد ریال نیاز می باشد.

وی گفت :از سال 1386 اعتبارات قرض الحسنه زندانیان معسر جرائم غیر عمد به ستاد های دیه در سراسر کشور ابلاغ گردید که ازسال 1393 بانک صادرات بعنوان یکی از بانک های عامل جهت پرداخت بدهی این گونه از زندانیان معرفی گردیده است.

موسوی قوام  در ادامه از آقای میری جهرمی  خواستار سهولت پرداخت تسهیلات و اخذ ضمانت از مددجویان غیر عمد شدند و بیان داشتند این زندانیان بذهکار نیستند بلکه بدهکار می باشند که بدلیل عدم آشنایی به قوانین و مقررات جامعه بصورت ناخواسته وارد زندان شده و تا پرداخت دین خود نمی توانندآزاد شوند .

در ادامه آقای میری جهرمی مدیریت امور شعب بانک صادرات استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های خیر خواهانه و انسان دوستانه ستاد دیه اظهار داشتند مدیریت امور شعب بانک صادرات از هیچ گونه تلاشی در زمینه پرداخت تسهیلات به زندانیان جرائم غیر عمد دریغ نمی نماید .

میری جهرمی گفت : هر شخصی که بتواند گره ای از کار بنده ای از بندگان خداوند را باز نماید خصوصاً بنده را از بند آزاد نمایند پاداش و اجر آن با خداوند است  .

ایشان در پایان از همکاران خود در اداره اعتبارات خواستند ضمن همکاری با ستاد دیه استان نسبت به پرداخت تسهیلات سریع و سهولت در ضمانت آنان اقدام نمایند.