دیدار مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان با مدیر امور شعب بانک صادرات و دبیر شورای بانک های استان

سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان با مهدی میری جهرمی مدیر امور شعب بانک صادرات و دبیر شورای بانک های استان دیدار کرد.

این دیدار در راستای برگزاری جشن های گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین تعامل و هماری بانک ها و پرسنل آنان در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد انجام گرفت .

موسوی قوام در این دیدار ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد و فعالیت های ستاد دیه استان در سال 1396 گفت : ستاد دیه استان سال گذشته موفق به برگزاری تعداد 26 جشن گلریزان در سطح استان گرددیه است که 12 گلریزان آن مربوط به شهر کرمان بوده که 11 شب در ایام ماه مبارک رمضان برگزار و 1 جشن هم در اسفند ماه سال گذشته مخصوص زندانیان نسوان برگزار گردیده که منجر به آزادی 8 مدددجوی خانم از سطح زندانهای استان شده است.

وی در ادامه گفت : ستاد دیه استان امسال در نظر دارد جشن گلریزان را به مدت 5 شب با حضور ادارات ، نهادها ، ارگانها  و عموم مردم در صداو سیمای مرکز استان برگزار نماید که این جشن بصورت پخش مستقیم از شبکه استانی می باشد.

موسوی در پایان گفت : امیدواریم با همکاری تمامی موسسات و ارگانهای دولتی و خصوصی بتوانیم جشن های گلریزان را در سراسر استان بنحو احسن برگزار و ضمن جمع آوری کمک های مردم نوع دوست دیار کریمان زمینه آزادی تعدادی از هم وطنان عزیزمان که بصورت ناخواسته وارد زندان شده اند را فراهم نمایم .

در این دیدار مهدی میری جهرمی دبیر شورای بانک های استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انسان دوستانه و خیر خوانه ستاد دیه گفت : مجموعه بانک صادرات استان و بانک هاتحت نظارت شورای بانکها اعلام امادگی می نمایند تا در زمینه آزادی زندانیان جرائم عمد در حد توان خود گام بردارند همچنین بانک صادرات  که در حال پرداخت تسهیلات به مددجویان معسر    می باشد تا جایی که قوانین و دستور العمل اجازه دهد در زمینه دریافت ضمانت از این مددجویان سخت گیری نمی نماید.

در پایان مقرر شد یکی از 5 شب برگزاری جشن گلریزان به بانک های استان اختصاص داده شود.