نشست مدیر عامل ستاد دیه استان با مسئول نمایندگی صندوق تامین خسارتهای بدنی جنوب شرق در کرمان

سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان صبح امروزدر محل ستاد دیه استان با شجاعی مسئول نمایندگی صندوق تامین خسارتهای بدنی جنوب شرق کشور دیدار نمود .

این نشست در راستای تعامل بیشتر فی مابین ستاد دیه استان و صندوق تامین خسارتهای بدنی 

در جهت تحقق اهداف ستاد دیه و تسریع در روند پرداخت تسهیلات به مددجویان جرائم غیر عمد استان  ( محکومین به پرداخت دیه در جرائم تصافات ) صورت گرفت.

موسوی قوام در ابتدا از نحوه تشکیل پرونده  برای مددجویان واجد الشریط جرائم غیر عمد ( محکومین به پرداخت دیه در جرائم  تصادفات ) توضیحاتی را بیان نمودند .

وی اظهار داشت: در گذشته پرونده محکومین به پرداخت دیه ابتدا به ستاد دیه کشور ارسال و بعد از طریق مرکز به صندوق تامین خسارتهای بدنی فرستاده میشده که بدلیل بعد مسافت (محل استقرار) با جنوب کشور و تعدد تعداد پرونده های سراسر کشور یک پروسه و روند طولانی را دنبال می کرده حال اگه این پرونده نواقصی هم داشته باشد روندرسیدگی به آن افزایش میابد.

وی در ادامه گفت : با تلاش و پیگیریهای نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی وهمچنین  رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان دفتر نمایندگی صندوق تامین خسارتهای بدنی در جنوب شرق کشور در کرمان  راه اندازی شد.

در ادامه نشست آقای شجاعی ضمن تشکر از فعالیتهای خیر خواهانه ستاد دیه در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در جهت تسریع تسهیلات صندوق به مددجویان بدهکار دیه در جرائم غیرعمد قول مساعد داد.

ایشان در پایان با توجه به تجربیات پرسنل ستاد دیه خواستار تعامل و همکاری بیشتر در این زمینه شد.