بازدید شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی از ستاد مردمی دیه کرمان

شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه هیئت همراه از ستادمردمی دیه استان کرمان بازدید نمود.

در این نشست صمیمی که با حضور مدیر نمایندگی و پرسنل ستاد دیه استان کرمان برگزار شد موسوی قوام مدیر نمایندگی این ستاد ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به آقای حسن پور و هیئت همراه ایشان بیان داشت ستاد دیه استان در راستای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری موفق به آزادی تعداد 192 زندانی جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغ 30 میلیاردو439 تومان از سطح زندانهای استان گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با بیان این موضوع که یکی از برنامه های مهم ستاد دیه برگزاری جشن های گلریزان می باشد افزود امسال در ماه مبارک رمضان بیش از 40 میلیارد تومان خیرین و مردم نوع دوست دیار کریمان به ستاد مردمی دیه استان کمک کردند که از این مبلغ 50 درصد آن مربوط به شرکت ها و بنگاه های اقتصادی استان می باشد .

موسوی قوام در ادامه بیان داشت در حال حاضر محکوم به پرداخت دیه در حوادث رانندگی در سطح زندانهای استان نداریم اما آمار وردی محکومین غیر عمد در7 ماهه سال جاری نگران کننده می باشد و این امر نیازمند یک فرهنگ سازی دقیق و تصویب قوانین جدیدی توسط نمایندگان مجلس در جهت عدم ورود محکومین غیر عمد به زندانها می باشد. موسوی در پایان خواستار همکاری و نشست مجمع نمایندگان استان با مسئولین ستاد دیه کشور و استان شد

شهبازحسن پورنماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی در این نشست از نزدیک با اقدامات و فعالیت های ستاد دیه آشنا و ضمن تقدیر و تشکر ازاین مجموعه مردم نهاد بیان داشت دراولین فرصت نشست مجمع نمایندگان بامسئولین ستاد دیه کشور و استان برگزار خواهد شد. ایشان در پایان بیان داشتند بعنوان عضو افتخاری ستاد دیه در حد توان نسبت به همکاری با این ستاد مردم نهاد در جهت آزادی محکومین غیر عمد اقدام خواهند نمود. در پایان این نشست مقرر گردید بدهی تعداد 2 مددجوی واجد الشرایط جرائم غیر عمد توسط ایشان و هیئت همراهشان پرداخت و از زندان آزاد شوند .

دیدگاهتان را بنویسید