کمک 500 میلیون ریالی باشگاه صنعت مس کرمان

کهن دل مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان بهمراه سلاجقه رئیس هیات مدیره و جمعی از مسئولین و کاپیتان تیم این تیم در محل ستاد دیه استان حضور پیدا کرده  و مبلغ 500 میلیون ریال را جهت آزادی محکومین جرائم غیر عمد استان اختصاص دادند.

موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های ستاد دیه استان در سال جاری گفت : همه ساله توسط نهادها ، ارگانها ، موسسات دولتی و خصوصی خصوصاً بنگاه های اقتصادی کمک های بسیار خوبی در جهت آزادی محکومین غیر عمد استان به ستاد دیه می شود که خیرین از این امر مستثنی نیستند .

وی افزود : در هفته مقاوت به نیت سن با برکت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد 63نفر از مددجویان جرائم غیر عمد از زندانها آزاد خواهند شد که 5 نفر از آنان با کمک باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس زمینه آزادیشان فراهم می گردد .

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان با بیان این موضوع که پرونده تمامی محکومین مالی جرائم غیر عمد استان از حیث نیازمند بودن و آبرومند بودن بصورت دقیق توسط کارشناسان ستاد دیه مورد بررسی قرار می گیرد تا استحقاق کمک به آنان مشخص گردد گفت : این ستاد با برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش با شاکیان پرونده تلاش می نماید ابتدا منجر به صلح بین طرفین شود در نهایت با مذاکره با شکات به گذشت واخذ تخفیف رضایت مندانه اقدام می نماید.

موسوی قوام در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کمک خیر خواهانه مسئولین و بازیکنان تیم صنعت مس کرمان به آزادی محکومین غیر عمد استان بیان داشت امیدواریم با آموزش به خانواده ها شاهداین باشیم که دیگر هیچ مددجوی غیر عمدی در سطح زندانهای استان نداشته باشیم .

در پایان این نشست کهن دل مدیر عامل باشگاه صنعت مس ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انسان دوستانه و خیر خواهانه ستاد دیه در جهت کمک به این قشرآسیب دیده از جامعه گفت : انشالله این کمک ها استمرار داشته باشد و با شگاه مس نیز در این امر خیر و خداپسندانه سهیم باشد  .

دیدگاهتان را بنویسید