فراهم شدن زمینه آزادی تعداد ۹ نفرمددجوی جرائم غیرعمد زندان های استان

تلاش ستاد دیه در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی است که از سنوات قبل در زندان تحمل حبس می نمایند.

افزایش وصول تعهدات خیرین در جشن های گلریزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته

سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان صبح امروز درجلسه هیات امنای این ستاد از آزادی تعداد ۹ مددجوی واجد خبر داد .
موسوی قوام اظهار داشت کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان ۴میلیارد ۴۹۷ میلیون تومان می باشد که در نهایت با پرداخت مبلغ ۱میلیارد ۷۳۳میلیون تومان این تعداد از مددجویان از زندان آزاد می شوند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اشاره به این موضوع که یکی از اهداف در دست اقدام این ستاد فراهم نمودن زمینه آزادی تعداد ۶۱ مددجوی واجد الشرایط غیر عمد می باشد که از سنوات قبل در زندان تحمل حبس می نمایند بیان داشت متاسفانه با توجه به اینکه اقداماتی از سوی ستاد دیه برای این مددحویان صورت گرفته ولی شکات آنان به هیچ وجه حاضر به تخفیف و گذشت رضایت مندانه نیستند و آزادی آنان مستلزم همکاری دستگاه قضایی در پذیرش اعسار آنان می باشد .

وی در ادامه افزود در برگزاری جشن های گلریزان در سطح استان و جمع آوری کمک های مردمی و خیرین ستاد دیه استان سال موفقی را داشت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد این مبلغ افزایش داشته است.
ایشان در پایان افزودند در حال حاضر تعداد ۲۷۰ مددجوی واجد الشرایط غیر عمد در سطح زندانهای استان تحمل حبس می نمایند که برای آزادی آنان بیش از ۲۵ میلیارد تومان نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید